26/10/11

Segmen : BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER





JOm join segmen yang menarik ni..klik banner kalau mau join..sebelum jam 5 petang ni..

Blog aku ni adalah blog tutorial untuk blogspot dan blog pembelajaran simple coding untuk html dan css ...kalau nak tau blog aku ni adalah coding blog..aku banyak main coding html pada blog ni..pada homepage tu aku hias macam website yang kena defaced..hehe..

Pada masa ni aku berblog untuk mempelajari coding html dan css untuk membuat template yang menarik untuk masa akan datang..blog ni kira buku nota pembelajaran dan tempat praktikal aku la..disamping itu aku memerhati cara orang mengarang pada blog masing2..mana tau suatu hari nnti aku pun nak buat blog luahan hati..('',)

Blogger idola aku ramai..Brader Ben adalah salah seorang blogger idola aku...

Lalala..sekian

Tiada ulasan:

entri ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...