8/12/11

SEGMEN : " jom follow blog remyhazza "


Sudah lama aku tidak join mana2 segmen...bukan sombong tapi sibuk..oleh kerana aku ada kelapangan waktu buat masa ni..jadi aku pun join la segmen setelah dijemput oleh tuan belog..



Saya suka lepak kat belog remyhazza sebab owner blog peramah orangnya..('',)..sebagai tanda sokongan saya join segmen ni..tapi dimasa akan datang kalau sy x dapat join segmen bukan bermakna saya sombong ya bro..biasa la lumrah manusia..lapang sebelum sempit...bila sempit mmg x dapat join mana2 segmen..('',)...terima kasih sudi jemput join segmen...('',)

Kepada siapa yang berminat untuk join segmen ni klik banner..tu..

Sekian..

5 ulasan:

EmpayarUtama berkata...

Ish join segmen hehe selamat berjaya

Unknown berkata...

thanks Polskackrew...
harap awk antara yg bertuah nanti....amin....
keep blogging tau !

Polskahackrew berkata...

@EmpayarUtama<thanks bro..('',)

Polskahackrew berkata...

@remyhazza

amin3... x bertuah pun x apa..ttp blogging jg..hehehe...thanks sudi jemput join segmen..('',)

Interiors design berkata...

gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com
gmboel.com

entri ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...